De wimpers zijn mooi gezet en geven een mooi resultaat. In de avond ben ik wel al enkele haartjes kwijt en heb ik een beetje uitslag rond mijn ogen? Normaal?? De hygiëne in dit salon laat alle wensen over.. harspot en materiaal is degoutant vies en smerig. Jammer want de specialiste is wel heel correct. Ik kom niet meer terug.. :s veel te veel betaald in mijn ogen ook.. 75 euro voor wimpers, betaald voor Russian maar dit was niet wat ik gekregen heb.
Eyelash ExtensionsShow all…
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Ik ben heel tevreden met mn haar! Ze weten wat ze doen en ze zijn echt heel vriendelijk.
Hair MaskShow all…
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
👍oke
Blow Dry
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Beste kapper die er bestaat super vriendelijk. En zijn werk gewoon top