It’s my first time doing pedicure in Antwerp. I really like Anastasia being patient and gentle. I had ingrow nail. After the treatment it really helped my pain.
Treatment by Anastasia•Pedicure
Ally•almost 3 years ago
Verified review
Ben tevreden. Was mooi salon en. Zeker een aanrader. Zal snel een nieuwe afspraak maken.
Treatment by Olga•Sugaring
Makroum•almost 3 years ago
Verified review
Ik ga nu al meer dan 2 jaar bij Victoria langs voor mijn pedicures. Toppers! Super vriendelijke dames, en er is ook altijd plek omdat ze met vele werken. Wat top is, ook super flexibel.