Gezellige salon in een oud notariskantoor. Heel vriendelijke vrouw, die zorgvuldig haar behandeling uitvoert. Het was mijn eerste keer en ik ga zeker teruggaan.
Treatment by Sevim
Tamara•almost 2 years ago
Verified review
Ik voelde me meteen op mijn gemak en de behandeling was goed