Ik kwam vandaag voor de eerste keer langs en kan enkel maar goeds bedenken properheid - vriendelijkheid! En vooral top werk geleverd ik ging met en lach binnen en met en lach weer buiten! Merci Kimberly! Mij zie je snel weer terug!!🌸
Chayenne •about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Erg vriendelijk en professionele dame.
Doet haar werk met hart en ziel.
Warm onthaal
Heel mooi verfijnd resultaat
Nagels werden tot in de puntjes afgewerkt
Sauve•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Altijd een gezellig verwenmomentje! Een leuke babbel, een drankje en prachtige nagels!
Barbara•about 1 year ago
Verified review
Altijd een goede service en een goed lachse gastvrouw.
Sabine•about 1 year ago
Verified review
Langs geweest voor tandjes bleken. Afspraak mooi op tijd en goed en vriendelijk verzorgd! Ben heel erg tevreden ☺️