Rotslechte ervaring. Puntjes knippen = niet gelijk aan 20 cm. Mijn mooie lange haren zijn nu verdwenen! Bedankt om mijn haar te verpesten!! SCHANDE!!
Styled by Michele Jose
Kelly•over 7 years ago
Verified review
Snel en effectief. De kapster was zeer vriendelijk.
Styled by Diana Sukiasyan
Eduardo•over 7 years ago
Verified review
heel goed
Styled by Michele Jose
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Dag zelf een reservatie gemaakt en enkele uren later bij de kapper in de stoel. Het was bijna meteen mijn beurt en een half uur later stond ik met een nieuwe coupe buiten. Zalig, zo heb ik het graag!
Styled by Michele Jose
Leen•almost 8 years ago
Verified review
The staff was really nice, specially Michelle, and they did my hair just the way I wanted and they were pretty fast!