Orphy was heel vriendelijk. Ik wist niet zo goed hoe ik mijn lange haar het best liet bijknippen (recht, in laagjes, ...), liet dit over aan haar deskundige oordeel en ben heel blij met het resultaat.
Styled by Orphy•Ladies' Haircut
Marijke•almost 5 years ago
Verified review
Super vriendelijk getalenteerde kapster. Neemt echt de tijd voor u. Geeft goed advies
Styled by Orphy•Balayage
Van•almost 5 years ago
Verified review
Zoals gewoonte alweer supertevreden 👍
Styled by Orphy•Ladies' Root Colouring
Christine•almost 5 years ago
Verified review
Telkens zeer tevreden,
Een leuke babbel en mijn haartjes altijd piekfijn in orde