Topper! 10/10. Alles dat je verwacht van een kapster wordt waargemaakt hier! Is altijd een me-momentje met tof gezelschap. Wat ik merkwaardig vind is dat ze ook niets vergeet wat je eens hebt gezegd. Super lief! Oprecht persoon met een persoonlijke aanpak. Zeer proper, correct, aangenaam, met veel liefde en zorg worden de klanten ontvangen en verzorgd 🤍
Styled by Orphy•Balayage
Kelly•over 2 years ago
Verified review
Altijd heel goed geknipt en altijd een warm welkom
Styled by Orphy•Ladies' Haircut
Ann•over 2 years ago
Verified review
Zeer tevreden!
Styled by Orphy•Balayage
Olivia•over 2 years ago
Verified review
Zoals altijd zeer aangename ervaring
2 kinderen en 1 volwassene snel en goed geknipt en ondertussen een gezellige babbel
We blijven terugkomen!