Super lieve dame. Vlot met kinderen. Zeer tevreden.
Caroline•over 8 years ago
Verified review
leuke plaats. veilig gevoel. en sympathieke dame. bedankt mijn haar is prima
brigitte•over 8 years ago
Verified review
Ik kwam al vaker naar dit salon. Vandaag voor de eerste keer met mijn kinderen, waaronder zoonlief (4 jaar) die een grondige hekel aan haren knippen heeft. Orphy heeft het echter schitterend aangepakt, zoonlief was heel erg flink en zijn haren zijn prima geknipt. Grote fan van dit salon!
Katrien•over 8 years ago
Verified review
Altijd zeer tevreden!
Femke•over 8 years ago
Verified review
Super tevreden met mijn snit en brushing, ze heeft me goed advies gegeven. Ik kom zeker en vast terug!