super ervaring! Mijn haren zijn mooi geknipt. Heel tevreden!
Styled by Layla•Ladies' Haircut
Nina•about 1 year ago
Verified review
Top service! Mijn eerste bezoek aan deze kapsalon voor een snit. Leyla werkt enorm efficiënt, mijn haren zijn super mooi in laagjes geknipt en dit onder 15 minuten. Daarbij nog een enorm gezellige babbel gehad. Ik heb mijn vaste kapster alvast gevonden!
Styled by Layla•Ladies' Haircut
Chaimae•about 1 year ago
Verified review
Goede behandeling. Ben voor de tweede keer terug gegaan.
Styled by Layla•Hair Mask
Julie•over 1 year ago
Verified review
Super vriendelijk ontvangst en fantastische behandeling (keratine) gekregen. Zeker een aanrader om naar toe te gaan.