Was de 4de keer dat ik er was, na deze keer nooit meer. Heb een uur moeten wachten. Dit kan gebeuren maar mijn haren waren vreselijk geknipt en ze heeft ze zelfs niet gefönd. Ben zaterdag naar een andere kapster geweest om het op te lossen
Styled by Pari•Ladies' Haircut
S T•about 2 months ago
Verified review
pari is een vlotte, lieve, behulpzame dame waar je heel graag naar terugkeert.
Treatment by Pari•Face Threading
Mieke•about 2 months ago
Verified review
Mooi werk en vriendelijk
Styled by Pari•Men's Haircuts
Rudi•2 months ago
Verified review
professionele dame luistert wat je verwacht
Treatment by Pari•
Ladies' HaircutShow all…
Johanna•3 months ago
Verified review
Goede ontvangs met zeer vriendelijke dame. Professionnele behandeling. Zeer tevreden!!