Fijn, mooi en proper werk 👍🏻 🥰
Met heel veel precisie afgewerkt 💅
Ik ben heel tevreden van mijn nageltjes.
Lesuisse•9 months ago
Verified review
Heel vriendelijk
Goed ontvangen en perfecte Biab gezet
Keuze uit verschillende kleuren en designs
Toppertje🤗
Claudia •10 months ago
Verified review
Kyara doet dat heel goed. Spijtig dat mijn gellak moest verwijderd worden( ik werk in de zorg en daar mag dat niet) Ze is ook heel vriendelijk. Echt top
Rositta•10 months ago
Verified review
Kiara is heel vriendelijk en doet dit heeeel goed ☺️