Toujours un véritable plaisir de se rendre au Arstyl pour un moment détente et une coupe géniale !
Styled by Mahdi•Ladies' Haircut
Ana•about 1 year ago
Verified review
C’était très bien, Mahdi est très patient.
Ma seule remarque concerne l’hygiène, j’aurais préféré si les coupe-cheveux électriques qui rentrent en contact avec la peau (sur la nuque par exemple ) étaient stérilisés pour chaque client.
Styled by Mahdi•Men's Haircuts
Joshua•about 1 year ago
Verified review
Tres bien
Styled by Mahdi•Men's Haircuts
Kacper•about 1 year ago
Verified review
Really liked my haircut. Surely gonna visit next time.
Styled by Mahdi•Ladies' Haircut
Suryani•about 1 year ago
Verified review
When i first got my haircut, i have received many compliments! I continue going even more frequently now. The environment is clean and friendly, at an amazing spot in Brussels.