Ik was best tevreden over mijn kapsel, maar de ontvangst was vrij koel.
Anonymous•over 8 years ago
Verified review
Slecht!
Anonymous•over 8 years ago
Verified review
Ik ben helemaal tevreden met het service en iedereen was heel lief.
Dóra•over 8 years ago
Verified review
Ik had een afspraak gemaakt voor mijn kleinzoon en wist absoluut niet waar ik zou terecht komen.
Heel onverwachts moest ik ergens naar toe gaan en is mijn man ingesprongen.
Dit is zijn wereld niet echt en hij heeft staan drentelen voor de deur.
Jammer dat men zich niet gehouden heeft aan de prijs.
De 16 euro die op de prijslijst stond en in de mail werd 24 euro.