Zeer aangenaam en vriendelijke mensen. Je bent echt op je gemak en komt tot rust. Ik ga blijven komen. Vele mooie complimentje gekregen over mijn nagels.
Treatment by Eva•Gel Nails Manicure
Myriam•over 5 years ago
Verified review
Heel tevreden van mijn gellak!
Treatment by Eva•Gel Nails Manicure
Greet•over 5 years ago
Verified review
Cátia is een echte professional. Ze voert de ontharing met suiker met grote nauwkeurigheid en zachte hand uit. Een aanrader!
Treatment by Cátia•Sugaring
Joke•over 5 years ago
Verified review
Wat zo zonde was dat ik blij was een salon in de buurt te vinden... maar Brazilian betekent alles weghalen en de helft staat er nog en de wax was veel te heet echt verschrikkelijk!
Treatment by Cátia•Brazilian Waxing
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Het was de eerste keer dat ik gelnagels heb laten zetten en ik heb er zeker geen spijt van. In tegendeel, ze zijn super mooi afgewerkt en heb al vele complimenten gekregen. Zelfs tijdens het schoonmaken, huishouden, en met de kindjes spelen blijven de gelnagels zitten. Ben dus echt verbaast hoe sterk ze zijn. Echt hele goede kwaliteit. Ik kom zeker terug!