Super tevreden met de service van Oumaima! Met haar vlotte babbel zorgt ze ervoor dat je je helemaal op je gemak voelt. Ze luistert ook erg goed naar wat je wil als klant. Na meer dan een maand nog steeds erg tevreden met het resultaat van de lashlift met kleuring! Ik kom zeker terug :)
Antje•10 months ago
Verified review
tof salon en toffe dame. geen reactie op het waxen voor mijn reactief velleke. ik kom terug
Treatment by Oumaima•
Eyebrow and Eyelash TintingShow all…
An•10 months ago
Verified review
zeer vriendelijke vrouw en plek is makkelijk bereikbaar
Treatment by Oumaima•Brazilian Waxing
Fjolla•10 months ago
Verified review
Super relaxte sfeer bij Oumaima. Ze stelt je op je gemak en voert de behandeling perfect uit, heel verzorgd.