Bedankt Véronique !
Ik kom zeker terug. Ik heb super mooie nagels en ik ga jouw diensten zeker aanbevelen aan mijn vriendinnen.
Bedankt voor alles, vriendelijk onthaal, leuke babbel en de super service !
Treatment by Véronique•Hard Gel Extensions & Overlays
Anne•almost 2 years ago
Verified review
Top.
Treatment by Véronique•Manicure
Fatima•almost 2 years ago
Verified review
Veronique doet echt topwerk en is heel vriendelijk.
Treatment by Véronique•Ladies' Arm & Underarm Waxing
Margaux•almost 2 years ago
Verified review
Zeer tevreden, ik keer weer. Ik ga ook eens een andere verzorging proberen
Treatment by Véronique•Hard Gel Extensions & Overlays
Freya•almost 2 years ago
Verified review
Rien à signaler... Pédicure faite à l'arrière boutique d'un magasin de vêtements. Pédicure ok