Super tevreden van! Nu al 2x BIAB laten zetten en 1x pedicure. En kan haar alleen maar aanraden! Gaat super grondig tewerk en neemt haar tijd om het écht goed te doen.
Treatment by Ana
Vicki•about 1 year ago
Verified review
Anna is een zeer leuke vriendelijke dame die haar werk ongelooflijk goed uitvoerd. reeds mijn 2 keer dat ik er ga voor gel teennagels en pedicure en het zal zeker niet mijn laatste keer zijn.
Treatment by Ana
peggy•about 1 year ago
Verified review
opnieuw een fijne voetverzorging ontvangen; dankjewel Anna
Treatment by Ana
A.•about 1 year ago
Verified review
Super vriendelijke dame, Ze gaat zeer secuur te werk en neemt rustig de tijd om een perfect resultaat te hebben.
Treatment by Ana
Sabine•about 1 year ago
Verified review
Altijd fijn bij Anna! Goede babbels en top service! Love her ❤️🙏🏻