Enorm tevreden over dit salon. Hygiënisch, efficiënt en professioneel! Bovendien zijn ze hier ook ECHT vriendelijk, waardoor het bezoekje echt aanvoelt als een verwennerij. Hier ben je geen nummertje in de rij, maar iemand die ze WILLEN verwennen!
Treatment by Laetitia•Manicure
Bianca•10 months ago
Verified review
Top!
Treatment by Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Gel Nails Pedicure
Clemence•10 months ago
Verified review
Ook mijn wenkbrauwen weet Laetitia picco bello te verzorgen!
Treatment by Laetitia•Face Waxing
Sara•10 months ago
Verified review
leuke, gezellige ervaring -zeer hygienisch
Treatment by Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Pedicure
CHRIS•10 months ago
Verified review
Alles helemaal top, telkens opnieuw!
Treatment by Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Builder Gel Manicure