Wat een fantastische plek om je nagels te laten doen! Ik stap altijd tevreden buiten en kijk steeds weer uit naar mijn afspraak. Een gezellige babbel, waarbij de tijd voorbij vliegt. Een echte aanrader!
Manicure
Demy•11 months ago
Verified review
Altijd heel blij als ik ben geweest, heel vriendelijke en lieve mensen!
Super tevreden altijd van mijn nagels!
Treatment by Laetitia•Builder Gel Manicure
Sam•11 months ago
Verified review
Beste salon van Antwerpen!
Treatment by Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Manicure
Helena•11 months ago
Verified review
The manicure is really well done, the staff is very experienced and make you feel at home. I would recommend it!
Treatment by Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Manicure
Camilla•11 months ago
Verified review
Hier ben je echt aan het goede adres om je nagels van handen en voeten te laten verzorgen! De nagels worden precies én snel geplaatst en houden ook heel lang. De sfeer in het salon is gezellig en ontspannen - je voelt dat dit een goed team is! Echt een aanrader :)
Treatment by Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Hard Gel Extensions & Overlays