Al verschillende behandeling gehad bij jullie, maar de eerste keer gelnagels laten plaatsen bij jullie. Wat een toppertje in Valerie!
Super mooie nagels en een gezellige babbel!
Julie•over 4 years ago
Verified review
Super content met mijn voetjes. Thx Laura. #TopTeam
Wendy•over 4 years ago
Verified review
Super vriendelijke meisjes, veel uitleg gekregen :)
Elke•over 4 years ago
Verified review
Alweer super leuk en interessant!
Die Mesoestetic is een lifechanger! Volgens mij werken enkel de betere salons met deze producten!
Voor mij? Alleen maar meer van dat alsjeblief!
Sally•over 4 years ago
Verified review
Ik had een afspraak voor pedicure + gellak en ben heel tevreden! Mijn voeten voelen als nieuw :) en de french manicure is super mooi gezet door Stephanie! Dankjewel! 🤗