Ze luistert goed naar jou wensen. Mooie resultaat 😍
Styled by ANASTASIIA PADUN•Ladies' Haircut
Nora•6 months ago
Verified review
Zeer goede kapster! Ze vraagt heel goed door om zeker te zijn dat het dit is wat je wil. Je merkt ook dat ze alles heel goed wil doen. Zeer vriendelijke vrouw. Ik kom zeker terug!
Styled by ANASTASIIA PADUN•
Ladies' HaircutShow all…
Melanie•6 months ago
Verified review
It was a great haircut and she really made sure my hair was straightened perfectly, it was amazing! Thank you so much!
Styled by ANASTASIIA PADUN•Ladies' Haircut
Silvija•6 months ago
Verified review
Anastacia was super lief voor mijn dochter en knipte haar haar heel mooi! Zeer stijlvol! Ze stelde zelf voor om er enkele kinderjuweeltjes in te hangen waar mijn dochter echt dolgelukkig mee was.