Wij kwamen ,wegens overmacht veel te laat op de afspraak. Zonder verpinken offerde Loah haar middagpauze op en behandelde ons zeer grondig. (Eerste bezoek na onderbreking voor Corona). Ten zeerste aan te bevelen
Luc•over 5 years ago
Verified review
Aangename eerste ervaring. Zeer lief en deskundig persoon! Ik kom zeker terug!
Saskia•over 5 years ago
Verified review
deskundig - vriendelijk - attent
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Nieuw in onze gemeente.Zeer goede ervaring, professioneel. Een aanrader. Mist enkel nog publiciteit.
Pierre•over 5 years ago
Verified review
Sterk aan te bevelen, aangename rustige sfeer in de nieuwe praktijkruimte.