Avenue des Arts 47, Bruxelles

154
Reviews
96 %
boekt nogmaals
Prijs/Kwaliteit 9.1
90% Complete
Sfeer 8.9
89% Complete
Service 9.5
94% Complete
  • geverifieerd
    boekt de volgende keer weer bij Tonique L.I.N.
    I have visited Tonique quite a few times for eyelashes extension, armpits IPL and face treatments. The atmosphere is very relaxing and the service is great. Sanda is a very friendly person who pays special attention to your needs and always tries to give you the most suitable expert advice for your specific needs. I am completely satisfied with every treatment I have done at the center and always look forward to my next visit! Definitely the best beauty treatment choice in town!
    Prijs/Kwaliteit
    100% Complete
    10
    Sfeer
    100% Complete
    10
    Service
    100% Complete
    10
    10
  • geverifieerd
    boekt de volgende keer weer bij Tonique L.I.N.
    My first time, I am very satisfied
    Prijs/Kwaliteit
    70% Complete
    7.0
    Sfeer
    70% Complete
    7.0
    Service
    70% Complete
    7.0
    70
  • geverifieerd
    boekt de volgende keer weer bij Tonique L.I.N.
    Très professionnelle, met très à l'aise, conditions très confortables et service de qualité.
    Prijs/Kwaliteit
    100% Complete
    10
    Sfeer
    100% Complete
    10
    Service
    100% Complete
    10
    10

  • boekt de volgende keer weer bij Tonique L.I.N.
    I came to the salon on the recommendation of a good friend! I did my manicure and pedicure and I was very pleased. The salon is chic, clean and has a pleasant atmosphere. Sanda is a nice person and I highly recommend it.
    Prijs/Kwaliteit
    100% Complete
    10
    Sfeer
    100% Complete
    10
    Service
    100% Complete
    10
    10

  • boekt de volgende keer weer bij Tonique L.I.N.
    Great pedicure and facial. Warm and professional service in a relaxed atmosphere - really recommend the lifting facial - it takes years off! This is a real gem of a salon - have been coming here since it opened and always leave relaxed and satisfied.
    Prijs/Kwaliteit
    100% Complete
    10
    Sfeer
    100% Complete
    10
    Service
    100% Complete
    10
    10

  • boekt de volgende keer weer bij Tonique L.I.N.
    Une ambiance chaleureuse et services de qualité. Je suis rentré dans l'atmosphère et me laisse porte loin des problèmes quotidiens. La dame qui a cet salon est une vraie professionnels et connais bien sa métier. J'attends avec impatience la prochaine visite, et sa sera très bientôt. Merci beaucoup pour tout et à la prochaine.
    Prijs/Kwaliteit
    100% Complete
    10
    Sfeer
    100% Complete
    10
    Service
    100% Complete
    10
    10

  • boekt de volgende keer weer bij Tonique L.I.N.
    Ambiance relaxante, professionnalisme et conseils adaptés à la cliente sans qu'on se sente forcée. Rapidité pour avoir un rendez-vous et ponctualité. J'ai enfin trouvé l'endroit pour prendre soin de moi.
    Prijs/Kwaliteit
    90% Complete
    9.0
    Sfeer
    90% Complete
    9.0
    Service
    90% Complete
    9.0
    90

  • boekt de volgende keer weer bij Tonique L.I.N.
    Magnifique accueil, ambiance unique et un travail d'une qualité impeccable de la part d'une personne formidable ! Félicitations et à très bientôt ma chère Sanda!
    Prijs/Kwaliteit
    100% Complete
    10
    Sfeer
    100% Complete
    10
    Service
    100% Complete
    10
    10
  • geverifieerd
    Pedicure was heel slecht gedaan!
    Prijs/Kwaliteit
    30% Complete
    3.0
    Sfeer
    80% Complete
    8.0
    Service
    30% Complete
    3.0
    47
  • geverifieerd
    I left my pedicure after 15 minutes, bleeding with my nails cut down to the quick. The 'salon' is two tiny rooms within a gym and looked nothing like the photos on this site. Worst salon experience of my life to be honest.
    Prijs/Kwaliteit
    10% Complete
    1.0
    Sfeer
    10% Complete
    1.0
    Service
    10% Complete
    1.0
    10
    Tonique L.I.N. reageerde op 1 mei 2017:
    Dear Elizabeth... I am really sorry about Your experience In my salon and I would like to give me the chance to repaire that! As you can see, didn't happened before and I can assure you that you will be very happy with your treatment next time. I appologise for the unpleasant moment!