Treatwell
The simple way to book beauty anywhere.
Download our free app.
Kapper
Nagels
Gezicht
Massage
Ontharen
Lichaam
Spa & Sauna
Giftcard
Nieuwe salons
Aan het inloggen, moment geduld...
Je bent ingelogd
Log in op jouw account

Frequently Asked Questions

We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet

Klik hier om contact met ons op te nemen.

Boekingen

Betalen

Wijzigen & Annuleren

Reviews

Account

Overig

Boekingen

Hoe boek ik een behandeling?

Zoek eerst op de homepage naar je stad of gebied en de behandeling die je zoekt. Je krijgt daarna jouw zoekresultaten te zien. Je kan deze filteren en sorteren zoveel je wil. Zoeken op de naam van een specifiek salon is ook mogelijk.

Heb je jouw favoriete salon gevonden? Kies een behandeling uit de prijslijst, voeg indien mogelijk extra’s toe, selecteer de gewenste datum en tijd in de agenda en klik vervolgens op ‘Ga verder’.

Op de betaalpagina vul je jouw naam, e-mailadres en telefoonnummer in en kies je de betaalmethode. Voilà: je behandeling is geboekt en je ontvangt een bevestiging per e-mail.

terug

Hoe betaal ik mijn boeking?

Je hebt de mogelijkheid om makkelijk vooraf online te betalen met Bancontact, PayPal of creditcard of om in het salon te betalen.

Wanneer je alleen cash kan betalen in het salon, dan staat dit aangegeven op de salonpagina.

Ook kan je een behandeling betalen door het tegoed op je account, kortingscode of Treatwell-giftcard te verzilveren. LET OP: dit is alleen mogelijk wanneer je ervoor kiest om het resterende bedrag direct online te betalen!

terug

Hoe wijzig ik mijn boeking?

Een boeking wijzigen kun je gemakkelijk zelf doen via "wijzig boeking" in de Treatwell app, via the Treatwell account of via de bevestigingsmail. Je kunt hiervoor ook contact opnemen met de salon. De contactgegevens van de salon staan vermeld in de e-mail bevestiging.

Er worden mogelijk kosten in rekening gebracht wanneer je de boeking binnen 24-uur annuleert. Dit is afhankelijk van de voorwaarden van de salon, Treatwell kan hier niet in bemiddelen.

terug

Hoe annuleer ik mijn boeking?

In de Treatwell app of je Treatwell-account vind je een overzicht van je boekingen. Kies de optie ‘Wil je je boeking liever annuleren?’ bij de afspraak die je niet meer uitkomt. Dit kun je ook doen door op ‘Annuleer’ te drukken in de bevestiging die je van ons hebt ontvangen.

LET OP: Mocht het via deze optie niet meer mogelijk zijn om een boeking te annuleren omdat de annuleringsperiode is verstreken, dan kan je nog altijd contact met ons opnemen. Na het verstrijken van de annuleringsperiode kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

terug

Hoe weet ik of mijn boeking werd bevestigd?

Als jouw boeking is bevestigd, ontvang je van ons direct een e-mail om je hiervan te informeren. Daarnaast kun je boeking terugvinden in de Treatwell app or je Treatwell account.

terug

Waarom heb ik geen ontvangstbevestiging ontvangen?

Het gebeurt gelukkig niet vaak, maar waarschijnlijk is de e-mail in je spam folder terecht gekomen. Om te voorkomen dat dit vaker gebeurt, voeg je Treatwell toe aan je lijst met veilige e-mailadressen.

Wanneer de boeking wél in je account vermeld staat, is je boeking definitief bevestigd. Natuurlijk kun je voor alle zekerheid contact met ons opnemen. Bel 02 588 47 55 of stuur een e-mail naar info@treatwell.be.

terug

Waar vind ik de adresgegevens van het salon?

Deze kun je terugvinden in de bevestigingsmail, in de boekingsgegevens in de Treatwell app of jouw Treatwell-account en op de salonpagina van de salon.

terug

Kan ik bij Treatwell een boeking maken als ik een bon heb van een derde partij (bijv. Groupon of Socialdeal)?

Nee, dit is niet mogelijk. Mocht je in bezit zijn van een dergelijke bon raden wij je aan direct contact op te nemen met de salon.

terug

Betalen

Rekenen jullie transactiekosten aan bij een online betaling?

Nee, er worden geen transactiekosten in rekening gebracht bij een betaling met Bancontact, PayPal of creditcard. Dit is ook niet het geval wanneer je een boeking tijdig annuleert: in dit geval storten wij het betaalde bedrag terug.

terug

Mijn online betaling is mislukt. Wat nu?

Dat is vervelend! Neem meteen contact met ons op. Wij kunnen voor je nakijken wat er precies is misgegaan. Bel 02 588 47 55 of stuur een e-mail naar info@treatwell.be.

terug

Is online betalen op treatwell.be wel veilig?

Wij vinden de veiligheid van jouw betaling erg belangrijk! Alle online betalingen worden afgehandeld door een betrouwbare partij: Adyen. Online betalen op Treatwell.be is zonder risico.

terug

Hoe wissel ik een (digitale) giftcard of kortingscode in?

Nadat je een behandeling, datum en tijd hebt gekozen, vragen we ook nog even jouw persoonlijke gegevens om de boeking af te ronden. Op deze pagina kan je ook een actiecode toevoegen.

LET OP: een actiecode kan alleen worden verzilverd wanneer je online betaalt.

terug

Wat gebeurt er met mijn online betaling wanneer ik een boeking annuleer?

Wanneer je een afspraak annuleert binnen de annuleringsperiode, dan wordt dit bedrag binnen drie à vijf werkdagen terugbetaald. Afhankelijk van hoe je hebt betaald – met Bancontact, PayPal of creditcard – wordt het bedrag teruggestort op je betaalrekening, account of gecrediteerd op je creditcard.

terug

Kan ik ook contant betalen?

JJa, dat kan. Selecteer als betaalmethode ‘Betaal in de salon’. Deze optie is enkel mogelijk bij boekingen met een totale waarde van minder dan € 500,-. Reken na je behandeling ter plekke af. Als een salon een pinautomaat heeft, dan kun je natuurlijk ook gewoon pinnen.

LET OP: wanneer je gebruik wilt maken van een kortingscode, giftcard of je tegoed, dan kun je geen gebruik maken van de optie “betaal in de salon”

terug

Met welke creditcards kan ik betalen?

Je kan betalen met Mastercard, VISA en American Express.

terug

Mijn kortingscode of giftcard werkt niet. Hoe komt dit?

"Dit kan verschillende redenen hebben:

  • Kortingscodes kan je enkel gebruiken met online betalingen
  • Kortingscodes zijn slechts eenmaal geldig. Je kan deze dus niet opnieuw gebruiken
  • Wanneer de betaling mislukt en je probeert de boeking opnieuw te maken, kan het zijn dat je een melding krijgt dat jouw giftcard of kortingscode niet meer geldig is. Wacht dan 30 min en probeer het opnieuw

Is dit niet van toepassing en zou jouw code toch moeten werken? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder! Bel 02 588 47 55 of stuur een e-mail naar info@treatwell.be.

terug

Wijzigen & Annuleren

Hoe annuleer ik mijn boeking?

In de Treatwell app of je Treatwell-account vind je een overzicht van je boekingen. Kies de optie ‘Boeking annuleren’ bij de afspraak die je niet meer uitkomt.

LET OP: Mocht het via deze optie niet meer mogelijk zijn om een boeking te annuleren omdat de annuleringsperiode is verstreken, dan kun je nog altijd contact met opnemen met de salon. De contactgegevens kun je in de bevestigingsmail terug vinden.Na het verstrijken van de annuleringsperiode kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

terug

Hoe wijzig ik mijn boeking?

Een boeking wijzigen doe je via "Wil je je boeking wijzigen?" in de desbetreffende boeking in de Treatwell app, je Treatwell-account of via je bevestiging. Je kan dit gemakkelijk zelf doen of neem hiervoor contact op met de salon. De contactgegevens vind je in de bevestigingsmail

LET OP: je kunt een boeking tot uiterlijk 1 uur van tevoren kosteloos aanpassen.

terug

Reviews

Hoe plaats ik een review?

We hopen dat je van je behandeling hebt genoten. Je kunt je ervaring delen via de Treatwell app of de automatische e-mail die je 48-uur na jouw behandeling ontvangt. Jouw review maakt echt het verschil, want zo help je alle Treatwell-bezoekers de behandeling te vinden die bij hen past.

terug

Kan ik een review verwijderen of wijzigen?

Je review verschijnt binnen 24 uur online. Een review kan je helaas niet zelf wijzigen of verwijderen.

Een foutje gemaakt? Neem hiervoor contact met ons op: 02 588 47 55 of via info@treatwell.be.

terug

Waarom zou ik een review achterlaten?

Wij willen graag dat iedereen geniet van zijn of haar behandeling! Wanneer je jouw ervaring deelt, heeft niet alleen het salon daar voordeel bij, maar je helpt ook andere klanten makkelijker een keuze te maken uit ons uitgebreide aanbod.

terug

Account

Hoe maak ik een account aan?

Klik op de homepage op ‘Inloggen’ en vervolgens op 'Maak een nieuwe account aan'. Je maakt hier een account aan door in te loggen met Facebook of door je e-mailadres in te vullen.

terug

Wat zijn de voordelen van een account?

Met een account heb je een overzicht van al jouw vorige boekingen. Wil je dezelfde behandeling opnieuw boeken? Dan doe je dit met één druk op de knop. Daarnaast kan je jouw favoriete salons opslaan en een wishlist aanmaken met salons die je in de toekomst wil uitproberen.

terug

Moet ik een account aanmaken om te reserveren?

Hoeft niet, maar het is wel handig. Je ziet al jouw vorige boekingen bij elkaar en maakt met één druk op de knop een nieuwe boeking. Daarnaast kun je in een account jouw boekingen tot 24 uur voor de behandeling eventueel annuleren of wijzigen.

terug

Kan ik mijn account verwijderen?

Ja dat is mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op: 02 588 47 55 of via info@treatwell.be. Wij helpen je graag verder!

terug

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Tijdens het inloggen klik je op ‘Wachtwoord vergeten?’. Binnen enkele minuten ontvang je van ons een reactie per e-mail. In deze e-mail vind je een link waarmee je heel eenvoudig je wachtwoord opnieuw kan instellen.

terug

Overig

Ik wil mij afmelden van jullie nieuwsbrief, kan dat?

Ja, dat is mogelijk. Onderaan de Treatwell-nieuwsbrief kan je je afmelden middels een link. Je kan dan aangeven dat je onze nieuwsbrief niet meer wil ontvangen. Je kan dit makkelijk zelf doen of neem hiervoor contact met ons op: 02 588 47 55 of via info@treatwell.be.

terug

Waar vind ik het telefoonnummer van het salon?

Wanneer je een boeking maakt via Treatwell, handelen wij deze voor je af. Mocht je toch vragen hebben voor de salon kun je hun gegevens in de bevestigingsmail vinden.

terug

Wanneer wordt mijn giftcard verstuurd?

Je pdf-giftcard ontvang je per mail, direct na je aankoop.

terug