Treatwell
The simple way to book beauty anywhere.
Download our free app.
Aan het inloggen, moment geduld...
Je bent ingelogd
Log in op jouw account

Frequently Asked Questions

We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet

Klik hier om contact met ons op te nemen.

Boekingen

Betalen

Wijzigen & Annuleren

Reviews

Account

Overig

Boekingen

Hoe boek ik een behandeling?

Zoek eerst op de homepage naar je stad of gebied en de behandeling die je zoekt. Je krijgt daarna jouw zoekresultaten te zien. Je kan deze filteren en sorteren zoveel je wil. Zoeken op de naam van een specifiek salon is ook mogelijk.

Heb je jouw favoriete salon gevonden? Kies een behandeling uit de prijslijst, voeg indien mogelijk extra’s toe, selecteer de gewenste datum en tijd in de agenda en klik vervolgens op ‘Ga verder’.

Op de betaalpagina vul je jouw naam, e-mailadres en telefoonnummer in en kies je de betaalmethode. Voilà: je behandeling is geboekt en je ontvangt een bevestiging per e-mail.

terug

Hoe betaal ik mijn boeking?

Je hebt de mogelijkheid om makkelijk vooraf online te betalen met Bancontact, PayPal of creditcard of om in het salon te betalen.

Wanneer je alleen cash kan betalen in het salon, dan staat dit aangegeven op de salonpagina.

Ook kan je een behandeling betalen door het tegoed op je account, kortingscode of Treatwell-giftcard te verzilveren. LET OP: dit is alleen mogelijk wanneer je ervoor kiest om het resterende bedrag direct online te betalen!

terug

Hoe wijzig ik mijn boeking?

Een boeking wijzigen doe je via "wijzig boeking" in je Treatwell-account of via je bevestiging. Je kan dit makkelijk zelf doen of neem hiervoor contact met ons op: 02 588 47 55 (maandag tot vrijdag van 08.30 tot 20.30, zaterdag en zondag van 09.00 tot 18.00) of via info@treatwell.be. Wij helpen je graag verder!

LET OP: je kan een boeking tot uiterlijk 24 uur van tevoren gratis aanpassen.

terug

Hoe annuleer ik mijn boeking?

In je Treatwell-account vind je een overzicht van je boekingen. Kies de optie ‘Boeking annuleren’ bij de afspraak die je niet meer uitkomt.

LET OP: Mocht het via deze optie niet meer mogelijk zijn om een boeking te annuleren omdat de annuleringsperiode is verstreken, dan kan je nog altijd contact met ons opnemen. Na het verstrijken van de annuleringsperiode kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

terug

Hoe weet ik of mijn boeking werd bevestigd?

Als jouw boeking is bevestigd, ontvang je van ons direct een e-mail om je hiervan te informeren. Daarnaast krijg je ook in je account de melding dat je boeking is bevestigd.

terug

Waarom heb ik geen ontvangstbevestiging ontvangen?

Het gebeurt niet vaak, maar waarschijnlijk is de e-mail in je spam folder terechtgekomen. Om te voorkomen dat dit vaker gebeurt, voeg je Treatwell toe aan je lijst met veilige e-mailadressen.

Wanneer de boeking wél in je account vermeld staat, is je boeking definitief bevestigd. Natuurlijk kan je voor alle zekerheid altijd contact met ons opnemen. Bel 02 588 47 55 of stuur een e-mail naar info@treatwell.be.

terug

Waar vind ik de adresgegevens van het salon?

Deze kan je terugvinden in de bevestigingsmail, in de boekingsgegevens in jouw Treatwell- account of op de salonpagina van het salon.

terug

Betalen

Rekenen jullie transactiekosten aan bij een online betaling?

Nee, er worden geen transactiekosten in rekening gebracht bij een betaling met Bancontact, PayPal of creditcard. Dit is ook niet het geval wanneer je een boeking tijdig annuleert: in dit geval storten wij het betaalde bedrag terug.

terug

Mijn online betaling is mislukt. Wat nu?

Dat is vervelend! Neem meteen contact met ons op. Wij kunnen voor je nakijken wat er precies is misgegaan. Bel 02 588 47 55 of stuur een e-mail naar info@treatwell.be.

terug

Is online betalen op treatwell.be wel veilig?

Wij vinden de veiligheid van jouw betaling erg belangrijk! Alle online betalingen worden afgehandeld door een betrouwbare partij: Adyen. Online betalen op Treatwell.be is zonder risico.

terug

Hoe wissel ik een (digitale) giftcard of kortingscode in?

Nadat je een behandeling, datum en tijd hebt gekozen, vragen we ook nog even jouw persoonlijke gegevens om de boeking af te ronden. Op deze pagina kan je ook een actiecode toevoegen.

LET OP: een actiecode kan alleen worden verzilverd wanneer je online betaalt.

terug

Wat gebeurt er met mijn online betaling wanneer ik een boeking annuleer?

Wanneer je een afspraak annuleert binnen de annuleringsperiode, dan wordt dit bedrag binnen drie à vijf werkdagen terugbetaald. Afhankelijk van hoe je hebt betaald – met Bancontact, PayPal of creditcard – wordt het bedrag teruggestort op je betaalrekening, account of gecrediteerd op je creditcard.

terug

Kan ik ook contant betalen?

Ja, dat kan. Selecteer als betaalmethode ‘Betaal in het salon’. Deze optie is enkel mogelijk bij boekingen met een totale waarde van minder dan 150 EUR. Reken na je behandeling ter plekke af. Op de salonpagina vind je of een zaak over Bancontact beschikt. In dit geval kan je ter plekke ook elektronisch betalen.

LET OP: wanneer je gebruik wil maken van een kortingscode, giftcard of je tegoed, dan is contant betalen helaas niet mogelijk.

terug

Met welke creditcards kan ik betalen?

Je kan betalen met Mastercard, VISA en American Express.

terug

Mijn kortingscode werkt niet. Hoe komt dit?

"Dit kan verschillende redenen hebben:

  • Kortingscodes kan je enkel gebruiken met online betalingen
  • Kortingscodes zijn slechts eenmaal geldig. Je kan deze dus niet opnieuw gebruiken

Is dit niet van toepassing en zou jouw code toch moeten werken? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder! Bel 02 588 47 55 of stuur een e-mail naar info@treatwell.be.

terug

Wijzigen & Annuleren

Hoe annuleer ik mijn boeking?

In je Treatwell-account vind je een overzicht van je boekingen. Kies de optie ‘Wil je je boeking liever annuleren?’ bij de afspraak die je niet meer uitkomt. Dit kun je ook doen door op ‘Annuleer’ te drukken in de bevestiging die je van ons hebt ontvangen.

LET OP: je kan een boeking tot uiterlijk 24 uur van tevoren gratis annuleren.

terug

Hoe wijzig ik mijn boeking?

Een boeking wijzigen doe je via "Wil je je boeking wijzigen?" in de desbetreffende boeking in je Treatwell-account of via je bevestiging. Je kan dit makkelijk zelf doen of neem hiervoor contact met ons op: 02 588 47 55 (maandag tot vrijdag van 08.30 tot 20.30, zaterdag en zondag van 09.00 tot 18.00) of via info@treatwell.be. Wij helpen je graag verder!

LET OP: je kan een boeking tot uiterlijk 24 uur van tevoren gratis aanpassen.

terug

Reviews

Hoe plaats ik een review?

We hopen dat je van je behandeling hebt genoten. Je kan je ervaring delen via de automatische e-mail die je ontvangt na jouw behandeling. Jouw review maakt echt het verschil, want zo help je alle Treatwell-bezoekers de behandeling te vinden die bij hen past.

terug

Kan ik een review verwijderen of wijzigen?

Je review verschijnt binnen 24 uur online. Een review kan je helaas niet zelf wijzigen of verwijderen.

Een foutje gemaakt? Neem hiervoor contact met ons op: 02 588 47 55 (maandag tot vrijdag van 08.30 tot 20.30, zaterdag en zondag van 09.00 tot 18.00) of via info@treatwell.be.

terug

Waarom zou ik een review achterlaten?

Wij willen graag dat iedereen geniet van zijn of haar behandeling! Wanneer je jouw ervaring deelt, heeft niet alleen het salon daar voordeel bij, maar je helpt ook andere klanten makkelijker een keuze te maken uit ons uitgebreide aanbod.

terug

Account

Hoe maak ik een account aan?

Klik op de homepage op ‘Inloggen’ en vervolgens op 'Maak een nieuwe account aan'. Je maakt hier een account aan door in te loggen met Facebook of door je e-mailadres in te vullen.

terug

Wat zijn de voordelen van een account?

Met een account heb je een overzicht van al jouw vorige boekingen. Wil je dezelfde behandeling opnieuw boeken? Dan doe je dit met één druk op de knop. Daarnaast kan je jouw favoriete salons opslaan en een wishlist aanmaken met salons die je in de toekomst wil uitproberen.

terug

Moet ik een account aanmaken om te reserveren?

Hoeft niet, maar het is wel handig. Je ziet al je vorige boekingen bij elkaar en maakt met één druk op de knop een nieuwe boeking. Daarnaast kan je in een account jouw boekingen tot 24 uur op voorhand eventueel annuleren of wijzigen.

terug

Kan ik mijn account verwijderen?

Liever niet natuurlijk, maar het kan wel! Neem hiervoor contact met ons op: 02 588 47 55 (maandag tot vrijdag van 08.30 tot 20.30, zaterdag en zondag van 09.00 tot 18.00) of via info@treatwell.be. Wij helpen je graag verder!

terug

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Tijdens het inloggen klik je op ‘Wachtwoord vergeten?’. Binnen enkele minuten ontvang je van ons een reactie per e-mail. In deze e-mail vind je een link waarmee je heel eenvoudig je wachtwoord opnieuw kan instellen.

terug

Overig

Ik wil mij afmelden van jullie nieuwsbrief, kan dat?

Ja, dat is mogelijk. Onderaan de Treatwell-nieuwsbrief kun je je afmelden middels een link. Je kan dan aangeven dat je onze nieuwsbrief niet meer wil ontvangen. Mochten er problemen zijn, neem dan contact met ons op: 02 588 47 55 (maandag tot vrijdag van 08.30 tot 20.30, zaterdag en zondag van 09.00 tot 18.00) of via info@treatwell.be.

terug

Jullie site was uit de lucht. Wat was er aan de hand?

Sorry! Waarschijnlijk waren we even bezig met een update. Dit duurt doorgaans niet langer dan een paar minuten.

terug

Waar vind ik het telefoonnummer van het salon?

Wanneer je een boeking maakt via Treatwell, handelen wij deze verder voor je af. Het is niet nodig het salon te bellen. Mochten er toch problemen zijn, dan helpen wij je graag! Bel 02 588 47 55 of stuur een e-mail naar info@treatwell.be.

terug

Wanneer wordt mijn giftcard verstuurd?

Je pdf-giftcard ontvang je per mail, direct na je aankoop.

terug