3
Commentaires
0 %
des clients reviendront
Qualité/Prix 1.0
10% Complete Terminé
Atmosphère 1.0
10% Complete Terminé
Service 1.0
10% Complete Terminé
  • confirmé
    Beste, wij hadden 2 afspraken geboekt om 16h (man) en 16h30 (vrouw) die beiden bevestigd werden. Mooi tijd om 15u50 kwamen we toe in het salon waar ons verteld werd dat slechts 1 persoon geknipt kon worden en dit pas om 17h30. Reden: mensen die ZONDER afspraak nog aan het wachten waren of waar ze nog mee bezig waren. Aangezien de mensen zonder afspraak al aan het wachten waren werd ons verteld dat we pas na hen aan de beurt zouden zijn. Nog nooit meegemaakt.. normaal vertel je mensen zonder afspraak dat er mensen mét afspraak zijn en dat zij dus iets langer moeten wachten. We raden dus ten strengste aan dat deze zaak van treatwell verwijderd wordt om niet nogmaals klanten die via jullie boeken teleur te stellen. Wij komen hier nooit meer gezien de complete inefficientie van de zaakvoerder alsook geen enkele verontschuldiging.
    Qualité/Prix
    10% Complete Terminé
    1.0
    Atmosphère
    10% Complete Terminé
    1.0
    Service
    10% Complete Terminé
    1.0
    10
  • confirmé
    Malheureusement le salon était fermé pour des vacances. Ce n'est pas professionnel de ne pas indiquer les périodes de vacances surtout quand on collabore avec des platforms comme celle-ci. J'ai fait 22 km aujourd'hui pour rien.
    Qualité/Prix
    10% Complete Terminé
    1.0
    Atmosphère
    10% Complete Terminé
    1.0
    Service
    10% Complete Terminé
    1.0
    10
  • confirmé
    Afspraak gemaakt via treatwell en bevestiging gekregen. ..komen aan bij de kapper en die is GESLOTEN?!?
    Qualité/Prix
    10% Complete Terminé
    1.0
    Atmosphère
    10% Complete Terminé
    1.0
    Service
    10% Complete Terminé
    1.0
    10
    Kapsalon Station a répondu à 2 juin 2017:
    Bonjour se jours la j'ai du fermer plus tot car j'ai u ma fille qui c'est casser le bras feuillez me contacter pour un autre rendez-vous 0488885705