79
Commentaires
80 %
des clients reviendront
Qualité/Prix 7.6
75% Complete Terminé
Atmosphère 7.7
76% Complete Terminé
Service 7.6
75% Complete Terminé
  • confirmé
    réservera chez Mundo à nouveau
    Zeroooooooo
    Qualité/Prix
    10% Complete Terminé
    1.0
    Atmosphère
    10% Complete Terminé
    1.0
    Service
    10% Complete Terminé
    1.0
    10
  • confirmé
    réservera chez Mundo à nouveau
    Heerlijke sfeer, alsof je op een zomerse bestemming naar de kapper gaat
    Qualité/Prix
    100% Complete Terminé
    10
    Atmosphère
    100% Complete Terminé
    10
    Service
    100% Complete Terminé
    10
    10
  • confirmé
    Een chaotisch salon! Timing wordt niet gerespecteerd, ze willen droog knippen maar gaan je dan vervolgens volledig besproeien zo zo laten zitten wachten... Speciale manier van handelen!
    Qualité/Prix
    60% Complete Terminé
    6.0
    Atmosphère
    40% Complete Terminé
    4.0
    Service
    30% Complete Terminé
    3.0
    43
  • confirmé
    réservera chez Mundo à nouveau
    Ik ben hier gegaan voor een permanent en werd meteen hartelijk begroet! Ik ben super tevreden van het resultaat en kom zeker nog eens terug!
    Qualité/Prix
    90% Complete Terminé
    9.0
    Atmosphère
    100% Complete Terminé
    10
    Service
    100% Complete Terminé
    10
    97
  • confirmé
    Mijn ervaring met kapsalon Mundo was allesbehalve goed. Toen ik toekwam had de eigenares meer aandacht voor haar gsm dan voor haar klanten. Ik vertelde haar dat ik gewoon een stukje van mijn frou wou laten knippen, ze zei oke mijn kapper gaat dat in orde brengen voor jou, die man begreep niet goed nederlands dus met handen en voeten heb ik hem duidelijk gemaakt dat er gewoon eenvoudig een stukje van mijn frou moest gedaan worden, 5 minuten later had hij al 5 cm afgeknipt en nog even later bleef er bijna niets meer over van mijn frou. Ik heb meteen gezegd dat dit niet oke was, dat ik heel duidelijk heb gemaakt wat ik wou (gewoon een schuinz frou), nu zit ik hier met bijna geen haar meer aan mijn frou. De vrouw trad in discussie en zei dat het "miscommunicatie" was, alhoewel ik heel duidelijk was en bij een andere kapper begrijpen ze toch meteen wat ik bedoel. Ik ben uiteindelijl nog naar een andere kapper gegaan om het een beetje recht te trekken, maar de man had er uiteraard al teveel haar afgedaan (ook op een verkeerde manier) om hier nog iets deftig van te kunnen maken.. maw, op basis van mijn ervaring zou ik zeggen dat dit totaal geen aanrader is.
    Qualité/Prix
    10% Complete Terminé
    1.0
    Atmosphère
    10% Complete Terminé
    1.0
    Service
    10% Complete Terminé
    1.0
    10
  • confirmé
    réservera chez Mundo à nouveau
    Perfect ??
    Qualité/Prix
    100% Complete Terminé
    10
    Atmosphère
    100% Complete Terminé
    10
    Service
    100% Complete Terminé
    10
    10

  • réservera chez Mundo à nouveau
    Je haar laten kleuren en knippen bij adalyz is een heel bijzondere unieke ervaring . Het voelt net of je zit midden in een film van almodovar . Doen !
    Qualité/Prix
    90% Complete Terminé
    9.0
    Atmosphère
    90% Complete Terminé
    9.0
    Service
    70% Complete Terminé
    7.0
    83

  • Ik heb een keratine laten doen dan normaal gezien 4-6 maanden moet duren. Ik ben wel een beetje teleurgesteld. Ik heb het laten doen omdat mijn roots krullend waen na een maand is het terug van dat. Ik vind de sfeer wel goed jammer dat het resultaat er niet is. Wel lekkere thee gekregen.
    Qualité/Prix
    40% Complete Terminé
    4.0
    Atmosphère
    90% Complete Terminé
    9.0
    Service
    60% Complete Terminé
    6.0
    63
  • confirmé
    réservera chez Mundo à nouveau
    Mooi salon, lekkere thee en een fantastische kapster! Love it!
    Qualité/Prix
    100% Complete Terminé
    10
    Atmosphère
    100% Complete Terminé
    10
    Service
    100% Complete Terminé
    10
    10
  • confirmé
    réservera chez Mundo à nouveau
    Adalys is een goede en vooral toffe kapster. Ze knipt en kleurt niet enkel jouw haar - ze kan je ook goed advies geven over wat je staat. Ze heeft ook een duidelijke mening over wat je niet staat - dus daar moet je tegen kunnen. :-) Er is ook altijd veel te beleven, er wordt veel gelachen en gepraat - in verschillende talen. Het is dus niet gewoon een knipbeurt maar een hele ‘belevenis’ - hiervoor moet je wel een beetje extra tijd inplannen. In ruil ga je met een mooi kapsel en een glimlach buiten.
    Qualité/Prix
    70% Complete Terminé
    7.0
    Atmosphère
    90% Complete Terminé
    9.0
    Service
    90% Complete Terminé
    9.0
    83