Tienstesteenweg 104, Leuven

33
Reviews
69 %
books again
Price/Quality 7.3
72% Complete
Ambiance 7.5
75% Complete
Service 7.4
73% Complete
  • validated
    het was gedwongen nog een voetbehandeling te doen, dit had ik ervoor gezegd dat ik dit niet wou. erna rekende ze heel veel op mijn rekening
    Price/Quality
    20% Complete
    2.0
    Ambiance
    60% Complete
    6.0
    Service
    50% Complete
    5.0
    43
  • validated
    will book at Vitala again
    Half uur moeten wachten. Het uur dat ik had doorgekregen en het het uur dat zij hadden doorgekregen komt niet overeen
    Price/Quality
    70% Complete
    7.0
    Ambiance
    70% Complete
    7.0
    Service
    50% Complete
    5.0
    63
  • validated
    will book at Vitala again
    Het uur van afspraak klopte niet waardoor we een half uur hebben moeten wachten
    Price/Quality
    70% Complete
    7.0
    Ambiance
    70% Complete
    7.0
    Service
    60% Complete
    6.0
    67
  • validated
    Al de 2de x een kille sfeer. Er wordt amper gepraat. Mijn gemaakte afspraak was voor gellak verwijderen en opnieuw aanbrengen, zonder manicure. Moest ik plots €15 bijbetalen, omdat ze het juiste product om de lak te verwijderen niet meer hadden en de afspraak daardoor uitliep. Als ik dit niet wilde dan moest ik volgende keer thuis maar de lak zelf afhalen! Volgens de specialiste was deze extra €15 voor de manicure, die ik niet eens heb gehad! Volgens haar is het een manicure van zodra ze een vijl vastneemt. De lak moest ook meermaals opnieuw gedaan worden door veel morsen en plekken maken op mijn nagels. In totaal ben ik 1u50min binnen geweest, voor iets wat normaal 40min duurt. Ik zoek een andere plek voor mijn nagels.
    Price/Quality
    50% Complete
    5.0
    Ambiance
    50% Complete
    5.0
    Service
    50% Complete
    5.0
    50
  • validated
    will book at Vitala again
    Helemaal relax
    Price/Quality
    90% Complete
    9.0
    Ambiance
    90% Complete
    9.0
    Service
    90% Complete
    9.0
    90
  • validated
    Bij aankomst bleek ik geen afspraak te hebben volgens de kapster maar pas om 13u30 ipv 13u.Ik toonde haar de bevestigingsemail maar ze vertelde me dat haar verantwoordelijke een vaste klant had ingepland om 13u.Ik heb een half uurtje moeten wachten.In tussen tijd serveert ze de klant koffie terwijl ik mij allesbehalve comfortabel voelde met mijn jas nog op de schoot.De kapster beschikt niet over een empathisch denkvermogen om zich ook maar even in de klant te verplaatsen.Wat met mij gebeurde gebeurde eveneens met een mevrouw mindermobiel met een kruk die binnenkwam en zich ongemakkelijk voelde dat ze blijkbaar nog een halfuurtje te vroeg was.De kapster was niet vriendelijk en zei of vroeg niet veel. Bv of het het water niet te warm was..De kapster toonde weinig passie voor haar vak en leverde geen goed resultaat af.Wanneer ik vroeg om de haren nog wat bij te knippen reageerde ze heel bitsig Zij is niet de geschikte persoon op deze plaats.De klant staat niet centraal in haar zaak.In het schoonheidssalon aan de overkant van dezelfde zaak kwam ik eerst terecht.Compleet andere atmosfeer en toch van dezelfde zaak.Deze mevrouw was zeer gedienstig en klantvriendelijk.
    Price/Quality
    70% Complete
    7.0
    Ambiance
    70% Complete
    7.0
    Service
    70% Complete
    7.0
    70
  • validated
    will book at Vitala again
    I was very well received in this salon. It was very clean and the staff was very nice. I advise it.
    Price/Quality
    70% Complete
    7.0
    Ambiance
    100% Complete
    10
    Service
    70% Complete
    7.0
    80
  • validated
    Mooie winkel maar de behandelruimte was heel vies. Veel haren op de grond en vegen op de prullenbak bijvoorbeeld. medewerkster was aardig maar gaf geen uitleg over de behandeling of iets dergelijks. Droeg ook geen handschoenen.
    Price/Quality
    70% Complete
    7.0
    Ambiance
    40% Complete
    4.0
    Service
    20% Complete
    2.0
    43
  • validated
    Voor de totale lichaamsmassage gegaan. Geboekt voor mijn vrouw haar verjaardag en online betaald. De hele ervaring was zeker ok ,tot ze bij het afscheid gevraagd werd om te betalen. Nadat ze vermeld dat er online is betaald, moet ze toch nog betalen in de salon, met de boodschap dat ze de overschrijving met bewijzen. Ben dan zelf naar salon terruggekeerd met de rekening van mijn vrouw en de reserverine bij 'treatwell', na veel discussiëren naar de nummer op de site gebeld en met luidspreker op begon er een overleg tussen de salon en de medewerkster van treatwell. Daarna direct geld teruggekregen. Dus de het ontspannen gevoel was al weg bij het buitengaan...
    Price/Quality
    70% Complete
    7.0
    Ambiance
    70% Complete
    7.0
    Service
    40% Complete
    4.0
    60
  • validated
    Geen overzicht Geen rust Geen professionaliteit
    Price/Quality
    10% Complete
    1.0
    Ambiance
    10% Complete
    1.0
    Service
    10% Complete
    1.0
    10