Sfeer in de salon:
De sfeer in Casa Lola is rustgevend en zen. Wij willen graag dat onze klanten ontprikkelen en tot rust komen in onze mooie salon
Producten:
De gezond staat bij ons centraal waardoor alle producten hypoallergeen zijn. Hiernaast is het voor ons ook van belang dat de producten cruelty-free gecertificeerd zijn, wij staan immers voor de gezondheid van alle levende wezens, niet enkel de mens. En indien er een vegan versie van het product aanwezig is, schaffen wij dat aan. Alle producten hebben een EU-REACH label, wat betekent dat het is goedgekeurd door het ministerie van gezondheid en geen kankerverwekkende bestanden bevat.
Ervaring:
Seyda is begonnen met Casa Lola nadat ze al haar haar heeft verloren aan de ziekte Alopecia universalis. Haar missie is om de schoonheidsstandaarden weg te werken door de schoonheid van de klant zelf naar de voorgrond te tillen.
Extra's:
Alopecia en kankerpatienten krijgen -50% korting op de microblading behandeling, want het verlies van het haar is al moeilijk genoeg.