Dija is lief, vriendelijk en werkt heel nauwkeurig. Ik vertrek altijd met een positief gevoel naar huis.
Super vriendelijk en professionele pedicure 😁
Proficiat met je verhuis .
Mooie zaak !
Mijn nageltjes zijn weer tip top gedaan
Topper 😘😘😘
Top service, zeer vriendelijke schoonheidsspecialiste, veel informatie.
Zeer tevreden!!
Show more reviews...