Het was een fijne ervaring. Het salon was rustig.
Super, een topper, weet perfect wat je wil en gaf me mooie haartjes.. Daarbuiten zeer vriendelijke dames.. Echt aanrader en voor herhaling vatbaar..
De beste kapper van de omstreken
Heel mooi en netjes geknipt! Aangename sfeer binnen.
Ik kom buiten met een leuk kapsel en een super goede ervaring!
Show more reviews...