Ik maakte bij dit kapsalon een afspraak nadat zij op Instagram een actie aankondigden: “–20 euro voor nieuwe boekingen.” Omdat het al lange tijd geleden was dat ik naar de kapper was geweest en ik niet goed wist wat ik met mijn haar wilde doen, stelde het salon voor om mij in te plannen onder “afspraak op advies.” Deze afspraak werd dus door hen zelf voor mij vastgelegd.
Na het adviesgesprek in het salon heb ik uiteindelijk gekozen voor wassen, knippen en drogen, zonder bijkomende behandeling. Ondanks dat ik een nieuwe klant ben en mijn afspraak binnen de actieperiode viel, werd de korting bij het afrekenen niet toegepast.
Toen ik hier nadien naar vroeg, werd er zeer fel gereageerd. Er werd mij zelfs een bijkomende toeslag aangekondigd omdat zij drie uur tijd hadden ingepland voor een behandeling die ik nooit had bevestigd. Ze wilden dit zelfs aanrekenen als een no-show, omdat zij naar eigen zeggen tijd in hun planning kwijt waren — terwijl dit een interne fout is en ik als klant daar niets mee te maken heb.
Achteraf beweerde het salon dat de promotie enkel voor behandelingen gold, terwijl er duidelijk gecommuniceerd werd dat het ging om “nieuwe boekingen.” Voor mij komt dit misleidend over, zowel in communicatie als in prijsstelling.
En dan nog niet gesproken over hoe de eigenaresse mij telefonisch aansprak, en erna haar collega via instagram... Alles behalve professioneel.
Mariana•24 days ago
Toppppp
Nour•26 days ago
Top,
Saida •28 days ago
Altijd vriendelijk en professioneel geholpen geweest door Fouzia. Zeker een aanrader!
Ranya•about 2 months ago
Eerste ervaring is heel goed meegevallen, benieuwd nu naar het resultaat😊