Inmiddels een jaar vaste klant bij BAS. Vicky doet steeds haar uiterste best om haar klanten zo goed mogelijk te behandelen:m. Zeer tevreden!
Behandeling door Vicky
L.•ongeveer 5 jaar geleden
ben tijdig gewaarschuwd dat de afspraak van vandaag niet kon doorgaan wegens ziekte en we hebben samen gezorgd voor een nieuwe afspraak die beide paste op 18 februari .
Behandeling door Vicky
yolanda schildermans•meer dan 5 jaar geleden
Ik ben heel erg teleurgesteld. Ik heb deze afspraak ruim op voorhand vastgelegd omdat ik mijn haar wou laten opsteken voor een feest. Om 15u moest ik er zijn en toen ik aankwam hing er simpelweg een briefje aan de deur dat ze gesloten zijn. Ik moest dus op een zaterdag om 15u nog een andere oplossing zoeken omdat zij niet de beleefdheid hadden hun klanten te verwittigen. Dit vind ik absoluut NIET kunnen. Ik belde de zaakvoerster op en zij was dan nog heel onbeleefd ook tegen mij. Mij zien ze nooit meer terug!!!